۱۳۸۷ آبان ۱۳, دوشنبه

پی لین درعروسکها محبوب تر از مک کین و اوباما

همزمان با بالا گرفتن تب انتخابات در آمریکا و نزدیک شدن به زمان رای گیری، فروش عروسک های نامزدهای انتخابات رياست جمهوري و معاونان آنها نیز رونق گرفته است.

اميل ويکال، رئيس شرکت عروسک سازي Herobuilders که از سال دو هزار و دو ساخت عروسک قهرمانان و شخصيتهاي معروف تاريخي، ورزشي و سياسي را اغاز کرده است به خبر گزاری فرانسه گفته است که فروش عروسک اي سارا پيلين در اينترنت بسيار چشمگير است و روزانه دهها هزار قطعه از اين عروسکها به فروش مي رود. وی ادعا کرده است مي توان از همين حالا پيروزي جمهوري خواهان را بر دموکراتها در انتخابات سه شنبه پيش بيني کرد.

این عروسک‌ها، سارا پی لین را در سه شکل و هیبت نشان می دهد که عبارتند از: یک سوپر قهرمان قوی هیکل، یک زن تجارت پیشه و یک دختر مدرسه‌ای شوخ و شنگ.

به گفته اميل ويکال ميزان فروش عروسک های پی لین نسبت به فروش عروسک هاي باراک اوباما و جان مک کين، نامزدهاي حزب دموکرات و جمهوري خواه در انتخابات امريکا، به مراتب بيشتر است. این در حالی است که CNN در نظرسنجي اخیرش از کاهش محبوبیت سارا پی لین خبر داده است.

اميل ويکال همچنین گفته است که در دو دوره انتخابات گذشته، پيش بيني هايي که بر اساس امار و ارقام فروش عروسکهاي ما درباره نتايج انتخابات صورت گرفته بود درست از آب در امد. این شرکت در سال 2003 عروسک سعید الصحاف، سخنگوی رژیم صدام را به بازار عرضه کرد.
البته در حال حاضر چند شرکت عروسک سازي در زمینه تولید عروسک هایی با قیافه نامزدهای انتخابات رياست جمهوري و معاونان آنها مشغول رقابت هستند.

هیچ نظری موجود نیست: